iustus iustus
794
BLOG

W Tunezji bestialsko zamordowano polskiego księdza

iustus iustus Polityka Obserwuj notkę 7

W Manoubie niedaleko Tunisu bestialsko zamordowano ks. Marka Rybińskiego SDB.  Miał 33 lata, święcenia kapłańskie przyjął w 2005 r., a w Tunezji pracował od 2007 r. Należał do warszawskiej inspektorii zgromadzenia.

Był członkiem trzyosobowej wspólnoty salezjańskiej prowadzącej na miejscu szkołę i parafię. Dziś koło południa w komórce przy ośrodku znaleziono ciało duchownego z niemal całkowicie odciętą głową. Trwają policyjne czynności śledcze mające na celu wyjaśnienie okoliczności zabójstwa, które jak się wydaje miało charakter rytualny.

Oto pierwsze skutki tzw. pokojowej rewolucji islamskiej...

Ks. Rybiński często pisał na polskich portalach o swoich doświadczeniach misyjnych. Z entuzjazmem wyrażał się o tunezyjskiej „jaśminowej rewolucji”. „Jestem dumny, że tu jestem!” – pisał przed miesiącem na portalu Wiara.pl w kontekście wydarzeń, które ruszyły arabską lawinę.

Jego ostatnie teksty:

http://info.wiara.pl/doc/715257.Jestem-dumny-ze-tu-jestem

http://kosciol.wiara.pl/doc/727339.Dusza-tunezyjska

iustus
O mnie iustus

Sprawiedliwość jest jednakowo krytycznym spojrzeniem zarówno na przyjaciół, jak na wrogów, chociaż z góry wiadomo, że pierwsi będą niewdzięczni, a drudzy wściekli. Informuję, że komentarze chamskie i ataki "ad personam" będą usuwane, a ich autorzy banowani bez ostrzezenia!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka