Najwazniejszy dowod klamstw tzw. Komisji Millera jest banalnie prosty a do tego calkowicie niepodwazalny przez kogokolwiek.
Otoz zadna PRAWDZIWA komisja badanie wypadkow lotniczych NIGDY NIE MOZE wydac ostatecznego raportu BEZ SZCZEGOLOWEGO ZBADANIA WRAKU SAMOLOTU, a wrecz "rekonstrukcji" samolotu z ABSOLUTNIE WSZYSTKICH znalezionych kawalkow *.
TYLKO I WYLACZNIE WTEDY DA SIE WYKLUCZYC USTERKE TECHNICZNA, czyli dysfunkcje organow mechanicznych samolotu, poniewaz uszkodzenie mechaniczne najczesciej NIE POZOSTAWIAJA BEZPOSREDNICH SLADOW W ZAPISACH CZARNYCH SKRZYNEKA.
Bez takiej rekostrukcji i sprawdzenia elementu po elemencie ZADEN RAPORT NIE MOZE ZOSTAC WYDANY, bo nie jest raportem a niezweryfikowana teoria!!!!!!!!!!
Kazdy, kto pretenduje do miana komisji badania wypadkow lotniczych i wydaje taki raport koncowy bez takiech badan JEST ZWYKLYM OSZUSTEM I KLAMCA jaka Anodina czy Miller!
I TO JEST WYSTARCZAJACY ICALKOWICIE NIEDAJACY SIE OBALIC DOWOD NA TO ZE, RAPORT MILLERA NICZEGO NIE ROZSTRZYGA I NICZEGO NIE ZAMYKA.
c.b.d.o.
* Por.: http://civilaviation.gov.in/aaib/Procedure_Manual.pdf
szczegolnie n° 5.2.2 o tym jak nalezy badac katastrofy lotnicze